وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج

وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج
این وبلاگ در جهت ارائه مسائل درسی و آموزشی برای دانشجویان رشته های مختلف واحد های علمی و کاربردی یاسوح مطالبی را ارائه مینماید. جهت ارتباط با بنده به منوی "تماس با من" مراجعه کنید. در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهم بود.

محاسبه صدم به صدم نمره دانشجویان

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

دوسان عزیز درود

در طول ترم تابستان دانشجویانی که با بنده درس داشته اند شیوه اصولی و منظم کار و تدریس بنده را مشاهده کرده اید. در اولین جلسه خدمت عزیزان عرض کردیم این فرهنگ غلط سفارش کردن برای گرفتن نمره را در درس های بنده نداشته باشید. اما متاسفانه از روز چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از دوستان  از طریق واسطه هایی با بنده تماس گرفته اند برای اینکه به ایشان نمره داده شود.

به طور قاطع اعلام میکنم:

دوستان عزیز هیچ کس تلاشی در این سمت و سو و استفاده از این روش غلط سفارش کردن برای نمره گرفتن  از درس های بنده نداشته باشد که به جد در نظر داشته باشید که از شما به ازای هر تماس یک نمره کسر خواهد شد واین رو ابتدای ترم هم اعلام کردم.

من هنوز نمره ای اعلام نکردم که امان تلفن همراه ما بریده شده  و کارمون شده پاسخ به تماس های این شکلی.

دوستان مد نظر و مخاطب این مطلب هم خودتون در این قضیه ضرر میکنید و به واسطه آن هم فرد تماس گیرنده را شرمنده میکنید و هم اینکه بنده را در معذوریت و شرمندگی فرد تماس گیرنده قرار میدهید.

تمامی نمرات قبل از درج در سایت دانشگاه در همین وبلاگ منتشر میشود.برای هر دانشجو حق و حقوقش به صورت صدم به صدم محاسبه میشه و اضافه بر حقش هم بهش داده میشه و حتی برای هر غیبت موجه یا غیر موجه نمره کسر میشه و به ازای حضور هم نمره داده میشه و همه محاسبات هم روی وبلاگ قرار داده میشه که جای صحبت و اعتراضی باقی نمونه.

اگر کسی به نمره اش اعتراض داشت فقط از طریق سامانه سجاد درخواست تجدید نظر کند و درخواست بازبینی ورقه رو بده و روزی رو برای تعیین وضعیتش در دانشگاه مشخص و حضوری میتونه بیاد و حرفش رو بزنه تا اگر نیاز بود مشکلش رو برطرف کنم.

پس اگر از این تاریخ کسی برای نمره دروس بنده تماس بگیره مطمئن باشید همان نمره ای که خود دانشجو گرفته  بهش داده میشه و هیچ ارفاقی به وی نخواهد شد و مطابق نظم و اصولی درسی که قبلا اعلام شده از وی قطعا نمره کسر خواهد شد.

امیدوارم همگی موفق باشید

۹۳/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد محمدی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی