وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج

وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج
این وبلاگ در جهت ارائه مسائل درسی و آموزشی برای دانشجویان رشته های مختلف واحد های علمی و کاربردی یاسوح مطالبی را ارائه مینماید. جهت ارتباط با بنده به منوی "تماس با من" مراجعه کنید. در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهم بود.

نمره نهایی وبلاگ های درس وبلاگ نویسی

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

دوستان وبلاگ نویس سلام

طبق قولی که داده بودم وبلاگ های عزیزان به دقت بررسی و بر اساس آیتم های تعیین شده که در عکس ذیل نیز مشخص است به عزیزان نمره اختصاص داده شد.

در دادن نمره واقعا ارفاق های زیادی شده و کمک زیادی به دوستان شده است. البته بر روی تمام آیتم ها خیلی تاکید کرده بودیم و اکثر دوستان موارد ارزیابی را رعایت نکرده بودند با حالی که سه بار آموزش کامل و عملی در کلاس داده شده بود.

بهر حال این نمره به همراه نمره حضور در کلاس که کاملا دقیق بررسی شده است به همراه نمره پایان ترم نمره نهایی دوستان را مشخص خواهد نمود.

امیدوارم همگی برای امتحان پایان ترم آمادگی کامل داشته باشید و در امتحان موفق شوید

در ادامه مطلب نمرات قابل مشاهده است.

در صورتی که تصویر را نمیتوانید بخوانید اینجا کلیک کنید

نمرات وبلاگ نویسی

۹۳/۰۶/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد محمدی نسب

نظرات  (۴)

نمره هارو دیدم لذت بردم از تلاش دوستان و خلاقیتی که به خرج دادند...
افرین دوسسسسسستانننننننننننننننننننن....
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۲ سیدحسن داورپناه
.باعرض سلام و احترام شما فرمودین تا یک روز قبل از امتحان فرصت دادین برای درست کردن وبلاگ استاد عزیز بنده بسیار گرفتار بودم و امروز به هر زحمتی بود وبلاگ رو کامل کردم امیدوارم دوباده بررسی کنید و نمره ای که مستحق ان هستم به من بدهید با تشکر داورپناه
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۴ سید حسن داورپناه
با سلام خدمت شما
استاد چند روز پیش براتون ایمیل زدم و ازتون فرصت خواستم
شما هم فرمودید که تا روز قبل از امتحان فرصت دارید
امروز وبلاگم رو رو به را کردم ولی شما نمره ها رو ثبت کردید 
نه اینکه خواستیم بگذاریم تا شب امتحان؛ تمام هفته درگیر کاریم،گفتیم امروز وبلاگ رو تموم کنیم و تا حد زیادی هم مرتبش کردم خواهشا اگه همیشه یه بار دیگه بررسی کنید
 س لام استاد در مورد ما کم لطفی کردی میتوانستم کپی برداری کنم .ولی هر گز این کار رانکردم به هر حال دستت درد نکند         
پاسخ:
جناب عسکری
نمره هر کس بر اساس فعالیتش بوده و نه چیز دیگر.مبنای ارزیابی هم مشخصه
من هیچ وقت نگفتم کپی برداری نکنید گفتم کپی برداری میکنید منبع مطلب رو بزنید که شما هم اینکارو نکردید
در ضمن وبلاگ شما بیشتر شبیه به میکرو بلاگ و توئیتر هست تا وبلاگ که رعایت نکردید
اسم وبلاگ و عنوان وبلاگ رو هم گفتیم تغییر دهید که ندادید
قالب بندی متون رو هم صورت ندادید
از تصاویر و بولد کردن کلمات کلیدی رو هم انجام ندادید
لینک های داخل متن و پیوند ها رو هم که کاملا انجام ندادید
دسته بندی ها رو هم انجام ندادید
با این وضعیت انتظار داشتید من چه نمره ای به شما بدم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی