وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج

وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج
این وبلاگ در جهت ارائه مسائل درسی و آموزشی برای دانشجویان رشته های مختلف واحد های علمی و کاربردی یاسوح مطالبی را ارائه مینماید. جهت ارتباط با بنده به منوی "تماس با من" مراجعه کنید. در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهم بود.

نکات مهم برای کلیه دانشجویان

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ

نکات مهم برای همه دانشجویان همه رشته ها

در این مطلب نکاتی را جهت یادآوری به دانشجویان عزیز متذکر میشوم که امیدوارم همگی عزیزان در این مورد توجه کامل ار مد نظر قرار داده و در این خصوص سوالی مطرح ننمایند.

 

  •     کلیه اطلاعیه ها و نمرات و جزوات  و همه چیز در مورد کلاس همگی در این وبلاگ منتشر میشوند.
  •     تماس و پیامک تلفنی به جز از سوی نماینده کلاس در موارد ضروری به هیچ وجه از دیگران پذیرفته نیست و اگر کسی از این روش استفاده کند با عرض شرمندگی نمره منفی منظور خواهد شد.
  •     عنوان ایمیل ارسالی به بنده حتما باید شامل نام دانشجو-رشته-موضوع ایمیل باشد.
  •    ارتباط با بنده از طریق ایمیل و همین وبلاگ است که معرفی کردیم و بس! بنده به صورت 24 ساعته به اینترنت و ایمیلم دسترسی دارم پس نیازی به استفاده از تلفن و پیامک وجود ندارد.
  •     قبل از کلاس حتما وبلاگ کلاس رو برای عدم تشکیل چک بفرمایید. در صورت وجود کلاس جبرانی از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.
  • تمام هماهنگی فعالیت های عملی و کلاس ها فقط با نماینده های هر کلاس هماهنگ و ایشان موظف هستند برای همه موارد اعلامی از سمت دانشجویان با بنده هماهنگی نمایند.
  • سفارش کردن به افراد نزدیک به من برای گرفتن نمره هیچ معنی و مفهومی برای بنده ندارد و تمام کسانی که از این طریق دنبال کسب نمره باشند مطمئن باشند تمام ارفاق هایی که به بقیه دانشجویان میشود شامل حال ایشان به هیچ وجه نخواهد شد.
۹۳/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد محمدی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی