وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج

وبلاگ درسی احمد محمدی نسب

محلی برای ارتباط با دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و هلال احمر یاسوج
این وبلاگ در جهت ارائه مسائل درسی و آموزشی برای دانشجویان رشته های مختلف واحد های علمی و کاربردی یاسوح مطالبی را ارائه مینماید. جهت ارتباط با بنده به منوی "تماس با من" مراجعه کنید. در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهم بود.

کاغذ باطله بده، مداد تحویل بگیر!

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ
اگر همواره به دنبال یافتن یک مداد برای انجام کارهای خود هستید، گجت جذاب و کوچک پردازشگر زباله اداری P&P می تواند به راحتی با استفاده از کاغذهای باطله برای شما مداد تولید کند. این ایده ای خلاقانه برای استفاده مجدد از کاغذهای باطله محسوب می شود.
به گزارش عصرایران، به رغم رایانه ای شدن بسیاری از کارهایی که در اداره ها و شرکت ها انجام می شوند اما همچنان تولید حجم انبوهی از کاغذهای باطله به آنها اختصاص دارد. با این وجود، گجت P&P می تواند جریان کاغذهای باطله را به محصولی کاملا مفید و کاربردی تبدیل کند.
روش کار با این دستگاه بسیار آسان است. تنها باید کاغذ را از بخش بالایی آن وارد کنید؛ سپس دستگاه کاغذ را محکم به دور یک مغز گرافیتی می پیچد و با اضافه کردن اندکی چسب شکل بدنه کاغذی را محکم نگه می دارد؛ در نهایت مداد آماده از کنار دستگاه خارج می شود.
بدنه شفاف گجت P&P این امکان را فراهم می کند تا روند ساخت مداد که هم می تواند به صورت اتوماتیک و هم غیر اتوماتیک صورت بگیرد را مشاهده کنید. این دستگاه پیش از آن که محصول نهایی را ارائه کند مداد را می تراشد و با نوک تیز در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین، از محل خروج مداد می توان به عنوان مدادتراش اتوماتیک استفاده کرد.
گجت P&P توسط «چنگژو روآن»، «یوان‌یوان لیو»، «شینوی یوان» و «چائو چن» طراحی شده و محصولی آینده‌دار به نظر می رسد اما در حال حاضر به تولید انبوه نرسیده است. این دستگاه پیشرفته اگر به تولید انبوه برسد می تواند در مدارس و برخی اداره ها که در آنها استفاده از مداد همچنان محبوبیت بالایی دارد به کار گرفته شود. 


۹۳/۰۹/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد محمدی نسب زباله کاغذهای باطله گجت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی